Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας αποστέλλεται ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.» *Καλό είναι να ελέγχονται όλοι οι φάκελοι της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης («ανεπιθύμητα», «κοινωνικά», «προσφορές»), διότι το email ενδέχεται να μην καταχωρηθεί πάντα στα «εισερχόμενα».

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης, ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:

Η διαδικασία της παράδοσης μπορεί να διαρκέσει έως 2-5 εργάσιμες μέρες απο την ημέρα εκτέλεσης της. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 19.00 μμ για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και σε όλη την Κρήτη (νομοί Ηρακλείου, Χανίων, Λασιθίου και Ρεθύμνου).

Κόστος παραγγελίας

Για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες κάτω των 45 ευρώ το κόστος διαμορφώνεται:

• Για όλη την Ελλάδα (ηπειρωτική και νησιωτική) το κόστος είναι €3.5

Σε περίπτωση που η διεύθυνση αποστολής ανήκει στις δυσπρόσιτες - απομακρυσμένες περιοχές, ενδέχεται να υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση στην παράδοση του δέματος.

Για τις υπόλοιπες χώρες οι αποστολές γίνονται συστημένες μέσω ΕΛΤΑ για µικρότερο κόστος µε χρόνους παράδοσης 7 - 10 εργάσιμες ημέρες. Φόροι εισαγωγών, τελωνειακές χρεώσεις σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης πληρώνονται κατά την παράδοση απο τον Παραλήπτη. Ανάλογα τη χώρα αποστολής που έχετε επιλέξει, το σύστημα θα σας ενημερώσει για τα ακριβή μεταφορικά έξοδα.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.